Kızlar riskli gebeyim ve bebeğimin kalbinde sorun çıktı. Hem kadın doğum hem de çocuk kardiyolojisinin olduğu bir hastanede doğum yapmam gerekiyor. Doğumdan hemen sonra bebeğime müdahale gerekebilir. Uçakta basınçtan dolayı daha tehlikeli olduğu için otobüsle gitmem gerekiyor. Yani mecburi 16 saat yolculuk yapmam gerek. Bu son zamanlarda yolculuk yapan oldu mu bir sorun sıkıntı çıktı mı?