Kızlar sezeryan olacağım doktor 39+1 de alırım dedi erkek Bebek’e hamileyim. Şuan 28 haftalık gebeyim. 38 de almasını çok istiyorum açıkçası çünkü ilk çocuğum 38+4 de doğdu . Bu seferki doktorum farklı. Sizce sezeryan olduğunda kaçta alınmalı ? 39 a kadar beklemeye gerek var mı sizce?