Valla ben özele gidiyorum ama detayliyi devlette yaptirdim hicbi ise yaramadi fetal eko istediler yok kalpte caprazlaşma gorunuyo filan diye fetal ekoyu koca şehirde tek doktor yapiyomus onu buldum gittim ilk muayene de herşey normal derken ikincisinde kalbinde delik olduginu soyledi