Kızlar moralim çok bozuk. 21 haftalık hamileyim ve bebeğimin hareketlerini hala hissetmiyorum. Doktor plesantamın önde olduğunu ve geç hissedeceğimi söylemişti ama bu da çok geç değil mi anlayamadım. 75 kiloyla hamile kaldım ve ilk gebeliğim. Bunların da etkisi vardır illaki ama yine de çok korkuyorum. Geçen hafta detaylı ultrason vardı ve hiçbir sıkıntı çıkmadı. Detaylı ultrasondaki doktor hareketleri filan gayet iyi bikaç güne hissedersin dedi ama hala tık yok. Aynı durumu yaşayan var mı acaba 😢