066 Arkadaşlar ıdrar yolu enfeksıyonum var ıdrarımda çıkmış daha doktora gıtmedım Salı gıdecegım ve sonrasında tatile gıtmeyı düşünüyoruz esımle sızce ağda yaptırsam sorun olurmu ağda olmayınca hıc temız olmuyormuş gıbı gelıyorda
Arzuseen 066 bebeğe bi zararı yok fakat çok hijyenik bi ortam olması gerekiyor evde kendiniz yapabiliyorsanız yapın
Mummumlilo Ben gebeliğimin başından beri ağdaya gidiyorum ve idrar yolu enfeksiyonum da baştan beri var belki ağdaya gittiğim için olmuş olabilir yine doktoruna sor..