minikinsantanesi Merhaba kızlar 52 kg ile gebe kaldım şuan 18 haftalık gebeyim 55 kgyum normal mi 3 kg almam yoksa düşük mü veya fazla mı nasıl olması gerekir
Deletedmom_112 minikinsantanesi bence çok iyi maşallah ben yeni gebeyim doktorum ilk 18 hafta kilo almanı istemiyorum dedi en fazla 3 kg al dedi düşük değil yani
Aysee1123 minikinsantanesi Düşüğü fazlası yok bunun herkes yapısına göre alıyor az veya çok. Sizin kilonuzun bebekle alakası olmuyor zaten sizin aldığınız sizin oluyor ☺️ Ben 32 haftalık oldum 4 kilo aldım toplam. 20. haftama kadar hiç almamıştım zaten. Az aldım yani doktorumda tamamen yapı meselesi bu diyor
minikinsantanesi Aysee1123 evet doğrudur haklısınız bilmediğim için sizlere danışmak istedim teşekkür ederim 🥰❣️