Yaseminanc Sezen01 ben de 20. Haftaya girdim bakalım sonraki randevuda belli olacak. Allah yardımcımız olsun
Sysysyy 18+4 üm bende doktorum benimde öyle olduğunu söyledi detaylı ultrasonda daha net öğrenirsin dedi ilk doğumumu normal yapmıştım hiç sıkıntı yaşamadım böyle olupta cinsiyeti geç öğrenen oldumu peki benim hala belirsiz cinsiyetm
Yaseminanc e_blue_sky_a amin teşekkür ederim Allah hayırlısıyla sağlıkla kolaylıkla kucağımıza almayı nasip etsin
blueberyy00 Denizbllt hayır çok şükür doktor çok büyük ihtimalle kanama görme riskin var yüksek dedi ama şükür ki kanamasız geldik bu haftaya kadar(33+2) inşallah bundan sonra da olmaz
Sysysyy Yaseminanc merhaba benimde 15 te öyleydi 21 de detaylu ultraosnda herşey normaldi yukarı çıkmıştı