xbelmr Kızlar merhaba aranızda yeniyim 7 haftalık hamileyim nekadar yemek yesemde yememiş gibiyim içim eziliyor sürekli uyumak istiyorum tıka basa tok olsamda elim ayağım titriyor bu durumu yaşayan varmı ?
gamzecgr xbelmr başlarda bende de oluyordu mide ekşimesinden kaynaklı oluyor sade soda iyi geliyor bı de sakız çiğnemek aklınızda olsun
Papatyasee xbelmr bende başlarda öyleydim kansızlığım olduğu için kan şekerim düşüyordu sizde bi kan değerlerinize baktırın ayrıca keçi boynuzu pekmezi ceviz badem fındık bu tarz şeyler yiyin iyi geliyor
xbelmr Deletedmom_116 hayır yaptırmadım ama doktor vitamin ilacı verdi bugün yarın alıcam umarım iyi gelir
Papatyasee xbelmr bende kullandım vitamin hala kullanıyorum inşallah iyi gelir 🥰bende ilk trimiser bitince geçmişti bu haller 🥰
xbelmr Papatyasee eşim şimdi getirdi ilaçları doktor 2 kutu prilam 1 kutu folactive vermiş inşallah iyi gelir