Yareenn benim ilk hamileliğimde de çıkmıştı parlaklık zamanla geçebiliyormuş 1-2 hafta sonra tekrar kontrole gidin bence. Bağırsak parlaklığı tek başına çok önemli bir sebep değil diye biliyorum. Benim oğlum çok şükür sağlıklı doğdu. İçinizi ferah tutun 💐💕