Nurgr1 8 haftalık hamileyim idrarda enfeksiyon çikti, kültür verdim aynı şeyi yaşayan var mı aranızda kızlar?
busraayksll Nurgr1 ben 24 25. Haftalarda yaşadım gebelikte normal görülmesi ama riskli dedi doktorum çok fazla su iç hijyene dikkat et dedi ve kendini iyi takip et bı hafta sonra tekrar kan ver idrarda enfeksiyon ürerse gebelere uygun antibiyotik veriyolar
Mombeyza Ben hamile kalmadan önce de vardı.Kaldıktan sonra artış oldu fitil verdi doktorum.3 aydan önce antibiyotik veremem dedi