Merhaba arkadaşlar.
Ağustos ayında bebek denedim. Öncesinde doktor a gitmiştim. Ve yumurtalıklarımın tertemiz olduğunu söylemişti. Reglime 5 - 6 gün var. Övülasyon testi almadım vs de yapmadım. Reglim bitikten sonra akıntılarım başlamıştı bende bunları göz önünde bulundurarak denedim. İlişkiden sonra da 10 dk maks. 15 dk uzandım Bu gün prodoctorun erken gebelik testini denedim fakat sonuç negatif. ( Öğleden sonra dedim bu arada) ve bir daha test yapmaya korkuyorum. Önerileriniz var mıdır? 2 senelik evliyim.