Daha önce Güzelyalı Hastanesi’nde esmen hanımda doğum yaptım hem hastane hem ameliyathane ekibi hem doktorum gerçekten çok iyi orda çalıştığım için de biliyorum ama bu çocuğumda yapamayabilirim çünkü fiyatları diğer hastanelere göre pahalı. Şuan Batikente Dr Aylin ipliğe gitmeye başladım 2 kontrolde çok ilgili geldi herşeyi sorup cevaplıyor giden var mı doğum için nasıl bir doktor ssvd yi destekliyor mu genel olarak başarılı mı?