nurkarakoc aynısını yaşadım daha geçen hafta eşimin sma sonuçu taşıyıcı çıktı ve biz Eskişehir şehir hastanesi tıbbi genetik bölümüne gittik eğer siz 17 haftalıktan önce iseniz sizden kan alınıp bakılabilir 22 haftalık gebeydim doktor artık benim için geç olduğunu haftam ilerlediği için bana değil bana bakılsa bile sonuçların çok geç çıkacağını 3 aylık bir süre gibi haftamın artık doğuma yaklaşacağını bu yüzden bebeğe bakılacağını ve amniyosentez yaptırmam gerektiğini söyledi ve onun için bile son haftasındaymışım 22 haftanın sonuna kadar yapılabiliyormuş amniyosentez bizi perinatoloji bölümüne sevk etti doktor bebeğin kesesinden sıvı aldı ön sonuçları çıkmış bugün 1 hafta içinde çıktı yarın sonuç öğrenmeye Eskişehir’e gidicez bir ön sonuç bir kesin sonuç var kesin sonuçlarda 1 ay içinde çıkıyor . Şöyle ki sizin haftanız baya ilerde amniyosentez haftanız ve kan aldırma haftanız baya geçmiş 32 hafta artık doğuma bişey kalmamış bebek doğduktan sonra topuk kanından öğreniliyor fetal DNA yaptırma imkanınız varsa onuda yapabilirler oda kaç haftaya kadar yapılabiliyor bilmiyorum ama 10-12 bin liraya yapıyolar değişiyor fiyatları. Korkmayın eğer eşinizde çıktı diye bebekte olucak diye bişey yok şöyle anlatıyım eşinizde çıktı sizde yok bebek %50 sağlıklı %50 taşıyıcı oluyor eğer sizde de varsa bebek %25 sağlıklı %50 taşıyıcı %25 hasta oluyor.