Kizlar buraya daha öncede post acmistim ama yine acmak sizinle konusmak istedim suan 30+4 üm ama 3.4 gündr azalma var haraketlerind3 korkyorum acikcasi cumartesi kontrolum var mutlaka sorucam doktoruma siz nasildiniz bu haftalarda?yada benimle ayni olanlar yazabilirmi:(