Ezann sen içini ferah tut hiçbirşey olmaz ben ilk 4 ay hiçbirşey yiyemedim bulantıdan yiyebildiğin nevarsa onlardan ye ki miğden boş kalmasın meyve kraker falan . 4. Aydan sonra önemli canım. Bebeğin senin depolarından gerekeni alıyordur merak etme ☺️