Sevgi1985 Kızlar bebeğini bu haftalarda kaç kiloydu kıyaslama için değil sadece çok üzüldüm moralle ihtiyacım var 27+5 haftadayım bugün Dr 895 gram dedi zayıfmış herşeyde yiyorum 😞
bdenerigokce Sevgi1985 her şey derken mesela bebeğe yararlı şeyler mi yiyorsun, kilosu az gibi evet🤷♀️ muz kaşar peyniri et tavuk çerez özellikle ceviz bunlardan tüket
aslanprenses_ Sevgi1985 şekerin yoksa eğer helva yiyebilirsin. Kefir iç. Bir de canını sıkma toplar bebiş daha kendini. Doktorun bir şey tavsiye etmedi mi? Kaşar peynir tüket her gün yine sen. Düzenli beslenmeye devam et. İçini de ferah tut son haftalarda kilo alır 🥰
Pofudukkbulutt Sevgi1985 26+3 de 940 gramdı ben her sabah nesquik yiyorum sütle beraber bilmiyorum faydası var mıdır? muz kaşar yulaf bunlar da kilo aldırıyor bebeğe ama ben bunları düzenli tüketemiyorum. sanırım genle alakalı bu kilo mevzusu anne baba zayıf yada kilolu olursa bebekte öyle oluyor.
Mochi Sevgi1985 25+5 te 847 gr 36 cm idi iyi demişti dr. şuan 28 haftalığız henüz gitmedik kontrole bende çok merak ediyorum haftaya gideceğiz. Benim de suyum birazcık fazlaymış dikkat etmemi söyledi en merak ettiğim konu da bu inşallah düzelmiştir😕 ceviz yumurta kırmızı et kefir yoğurt bunlar kilo almasını sağlıyor ama yapı gereği bazı bebekler minyon olabilir sağlıklıysa ve büyük bir gerilik yoksa endişe etmeyin doğuma kadar ortalamayı yakalar inşallah
Sevgi1985 bdenerigokce evet bunları tüketiyorum et hergün ceviz muz kaşar hiç aksatmıyorum tek yemediğim balık abur çukur sevmem çok nadir canım isteyince yer içerim
AlpEmir Sevgi1985 ekmek ve hamurdan yapılan yemekler baya kilo aldırır diye biliyorum Bende tam tersi sebze meyve yesem de hem ben hem bebeğim kilo alır , hamur ve ekmeği sınırlamak zorunda kalıyorum
Sevgi1985 aslanprenses_ inşallah canım çok kiloda gözüm yok 2.500 gram olsa doğuma kadar yeter Dr birşey tavsiye etmedi ilaçları aksatma dedi şeker yüklemesini bugün yaptık sonuç 142 cıkmış referans sınır agırlıgı 140 mış bilemedim varmı şeker
aslanprenses_ Sevgi1985 evet biraz yüksek. Sağlıklı beslen diye öneride bulunur doktorun büyük ihtimal. Ama hiç merak etme 2 buçuk kiloya ulaşır minik bebişin🥰
Sevgi1985 Pofudukkbulutt sabah aç karnına kan ilaçı alıyorum süt içmiyorum ama her sabah kaşar kesinlikle yiyorum evet ben zayıfım 46 kiloyum ama benim tiroid lerde sorun var o yüzden babada maşallah kilosu iyi 😊 dediğin gibi ırsilik olabilir genel alakalı
Sevgi1985 AlpEmir 🙆♀️ yemek konısunda herşey tüketiyorum canım benim yediğimi normal insan ye’se 100 kiloyu geçer
Sevgi1985 Mochi maşallah canım gayet iyi kiloda şuan 1 kiloyu geçmiştir bebeğin kefir hiç içmiyorum 🤦♀️ sevmiyorum suyu fazla olunca ne oluyor acaba az olunca kötüde Allahım bu bebekler bizi hep endişede bırakıyor inşallah düzelmiştir suyu
AlpEmir Sevgi1985 o zaman çok şanslısınız😊 bebeğiniz sağlıklı ise kilosu çok önemli değil demişti doktorum bana , önemli olan zamanında doğması
Mochi Sevgi1985 su fazlalığı genelde şekere bağlı gelişiyor ama benim tokluk 74 çıktı yani şeker yok. Yemeye bağlı dedi dr dikkat etmemi istedi meyveyi çok yiyorum yaz geldiğinden beri o yapmış olabilir. Bir çok riski varmış erken doğum gibi. Alanı su dan dolayı geniş olacağından doğum pozisyonu alamayabilirmiş bu da sezaryen demek. Daha zamanımız var inşallah doğuma kadar düzelir suyu ilk çocuğum normaldi bu da normal doğum olsun istiyorum
Hevida Sevgi1985 gecen cumartesi 27+3 te kontrole gittk 1200 gr 35 cm ir bir benek dedi bir hafta öndeymiş bende daha fazla almasından korkuyorum doktorun sana dedi mi öyle bir aey bir hafta geriden geliyo vs gibi hiç canını sıkma kilolu olması saglıklı oldugu anlamına gelmez doktor birsey demediyse hiç takılma
Sevgi1985 Hevida maşallah annesi baya güzel beslenmiş bana Dr 2 hafta kadar geriden gelıyon minyon bir bebek dedi boyu 33 santim birde aksilik şekerim çıktı diyet verdi o saydıgımız beslenmeyi uygulayamayacagım 😞 artık kiloyu da unuttum saglıkla doğsun küvezde kalmasın yeter