
Regl olmam gereken gün 9 Eylül duzensız döngüm
Gün aşırı ilişki yaşıyoruz bu testler kafamı karıştırdı
27 29 bırlıktelık oldu bu testler kafamı karıştırdı
sırasıyla gün gün testlerı paylaştım dün ki testi 24 saat önce yaptım bugun ki daha silik gece gec saatte değerlendirsem yumurtayı kaçırmış mı oluyorum esım ıste 3 den önce gelemez bugun of çok kötü denk geldi ya
27 28 koyuydu 29 silik çıktı dünki de koyu çıktı bugun ki silik cıktı anlayamadım
Bende mi anormallık var anlayamadım esımde bende saglıklıyız doktor kontrolleri gerceklestırıldı ayrıca bu ikinci hamılelıgım olacak yumurtlama akıntısı da 29 unda gördüm ben nerden şu test işine bulaştım ki ya