Zeynooooom Aseer inan ki bende kafama takmıyorum 4 düşüğümde hamile bile olduğumu bilmiyordum ne yapsak düşüyor bklm tedavi altındayım
Zeynooooom Sarina98 kimyasal gebelikten sonra sağlıklı gebelik yasanabiliyormus oda kişiden kişiye herhalde Allah bu sefer kucağına almayı nasip etsin
Gkcem9561 Nekadar inanırsınız bilmiyorum ama birde hocaya okunmayı deneyebilirsin dini boyutta koruyucu dualar falan yazıyor benimde 2 düşük oldu 8 haftalık şuan 32 hafta olduk çok şükür bende hocaya gittim doktor geçerli bi sebep bulamayınca
Esra_Omer_21 Zeynooooom duydunuz mu inanirmisiniz bilmiyorum ama ben yinede söylemek isterim sürekli düşük yapanlara genelde yaparlar bi hocanın yanında boylama yaptirabilirsiniz boylama bebegin tutunmasina sebeb olur