031965 Başıma gelmedi, üstte çıksın diye yazıyorum. Keratin mi kreatinin mi bu arada? Doktorunuz bu konuda ne söyledi. Kreatin Böbrekle alakalı diye biliyorum ama en doğru yorum ve tavsiyeyi doktordan alırsınız.
mineeeee 031965 bobrekle alakalı evet.yanlis yazmisim adını. Bol bol su iç dedi.Nettede çok sıvı tüketiminden düşer yazıyor. Bende sasirdim o yuzden post actim
031965 mineeeee ben de kreatin yüksek olunca az su içiyoruz anlamına geliyor diye hatırlıyorum siz günde ne kadar su içiyosunuz