Papatya07- Kızlar merhaba geçmeyen değişik bir karın ağrısı var arada zonklama şeklinde oluyor ve karnımda sertlik var bu haftalarda böyle bir durum yaşayan var mı ?
naneliseker_ Papatya07- dinlenince geçiyorsa sorun değil ama doktora gidin belki tahlil alır enfeksiyon çok olabiliyor.
KuzeyinAnnesi10 Papatya07- normal canım bebek gelişiyor ve yukarı çıkıyor rahim de büyüdüğü için ağrı çok oluyor canım 😘 20 haftadayım hala devam ediyor kasıklarım çok ağrıyor
tlhmrv Papatya07- kasılmalar için daha çok erken canım o sertlesmeler sık sık olmaha başlıyorsa agrinda hafiflemiyorsa ihmal etme bı doktora git magnezyum serum vs bı takviye yapar rahatlatsin
Sareeee Papatya07- ayni şikayetleri bende yasiyorum ayni haftadayiz bende merak ediyordum acaba ben tekmi yasiyorum diye arastirdim bu haftatda bebegin kemik yapisi baya gelisiyormus o yuzden sertlesme diyordu ama bilemiyorum
Papatya07- naneliseker_ uzandığımda biraz daha rahatım tamamen geçmesede otururken ve ayakta rahatsız ediyor yakın zamanda tahlil verdim temizdi ama olmazsa yarın giderim
Papatya07- KuzeyinAnnesi10 inşallah öyledir canım kötü düşünmek istemiyorum iki kaybım var tedirgin oluyor insan ister istemez 😘
Papatya07- tlhmrv evet canım bu haftaya kadar normaldi herşey arada Ağrı oluyordu ama iki aç gündür geçmiyor karnımda sertleşince tedirgin oldum teşekkür ederim
KuzeyinAnnesi10 Papatya07- rabbim sağlıkla kucağına almayı nasip etsin inşAllah canım yine kontrollerini aksatma çok olursa git stres yapma