esmanzli Kızlar 30+4 haftadayım Kasım ayı bebeği olucak kızım. Ufak tefek şeyler aldım ama neyden ne kadar alacağımı bilmiyorum tulum, zıbın vs kaç aylık almalıyım çok karışık kafam yardımınıza ihtiyacım var 🥲
bdenerigokce esmanzli 11 li hastane çıkışı aldım 1 tanede 3 lü zıbın 😂 1 tane daha 3 lü alıp diğerlerini tulum almayı düşünüyorum kıyafet olarak 😂 zıbında 5 tane aldım kısa kollu, 5 tane uzun kol almayı düşünüyorum yeter bence çok bile😂
bdenerigokce esmanzli zıbınları yenidoğan aldım, 11li hastane çıkışı yenidoğan 3 lü takımı 0-3 aldım 🫶 yine yenidoğan tulum 0-3 ay alırım karışık