Kızlar iki gün önce yani adetim 3 gün gecikince test verdim 363.8 çıktı. Zaten öncesinde evde test yapmıştım çift çizgi çıkmıştı kesinleşsin diye gitmiştim. Bugün tekrar yükseldi mi diye kan vericem eğer 1000 i geçerse (inşallah geçer) cumartesi sizce ilk muayeneye gitsem mi ki ? Vajinal muayene zarar veriyor mu? sizce ne yapmalıyım ilk olduğu için bilmiyorum yardımcı olursanız çok sevinirim 🙏🏻💕