Larraa Merhabalar, özellikle aşılama ile hamile kalan arkadaşlar aşılama işlemi sonrası neler yaptınız, nelere dikkat ettiniz, beslenmenizde neler tükettiniz? Tecrrübelerinizi paylaşırsanız çok mutlu olurum. 🌸🌸
Nisanrrerdag Larraa bnım asılama ıle oldu abur cuburdan uzak durdum hep vıtamınlı seyler yedım ıspanak balık bu tarz seyler
Nisanrrerdag Larraa bıde ıse gıduyodum agır degıldı ısım ama bana doktor tek agır kaldırma dedı bazıları hıc ayaga bıle kalmıyoaltmıs bn kalktım
Ozeeer Larraa merhaba bende aşılama oldum bugün doktor bir hafta ilişki olmasın dedi tutunması içinde ilaç vermedi size demi öyle dediler
Gamzeelii Larraa merhaba ben aşılamadan sonra 7 gün sadece yattım. Yemek yedım yattım tuvalete kalktım yattım eşim bigün önceden yemeklerimi yaptı bol bol yesıl yapraklı sebzeler tükettim. Avokado özellikle. Brokoli. Ispanak. Havuç. Yeme içme konusunda dikkat edip ağır kaldırmadan güzel sekılde dinlenirsen iyi olur. Ve yattıgımda hep bacaklarımı havaya kaldırıyordum altına destek koyup uzanıyordum. Aşılamadan sonra ki 4. Gün test yqpmaya başladım her sabah pozitif çıkıyordu o da çatlatma iğnesinin etkisiydi hergğn yaptıgım için ne zaman tek çizgiye dönerse o zaman çatlatma iğnesinin etkisi geçmiş olacaktı sonra ki günler teste devam ettim 4-5 gün negatif çıkmıştı 11. Gün pozitif oldugunda hamile oldugumu öğrendim çok şükür. Ben çok araştırıyordum ozamanlar evde tüm gün yatınca saracak yer arıyor insan giç birseyi kafama takmadım kimseyle telefonda konuşmadım o süre boyunca çünkü kimsenin canımı sıkacak birsey söylemesini istemiyordum kendi başıma hep pozitif düşünerek motive ettim. Doktorum aşılamadan sonra ki gün ilişki olsun dedi o gin başladık bigün var bigün yok şeklınde hep popo altına destek koydum ve yarım saat 1 saat kadar yattım.birde Ben 3 aydır düzenli olarak vitamşn kullanıyordum depolarım doluydu bununda çok etkisi var. Aşılama yaptırmadan önce de psikolojik tedavi aldım. Kendimi rahatlatmak açısından 15 seans sonrasında sonlandırdık. Psikoloğum hep su şekılde destek veriyordu ailende çocuğu olmayan hiçkimse yok yani sende de sıkıntı yok anlamına geliyor oyuzden içine hep ferah tut doğru zamanda seninde istediğin olacak sabrın sonu hep selamet derdi öyle de oldu. 5 yıl sabrımın sonucunu aldım şükürler olsun. Sorun olursa cevaplarım.
Larraa Nisanrrerdag Teşekkürler dikkat edeceğim bunlara. Zaten normalde tüketmem ama aşılama için bolca meyve aldım tüketirim hepsini. Doktor bana yatmanada gerek yok hayatına devam et dedi ama ben de 2 gün işe gitmeyip dinlenirim sonrasında devam ederim.
karkacilknur Doktor ağır kaldırma öyle hoplayıp zıplama demişti öyle yaptım 😂 seviyorsan avokado tüketebilirsin tutunmasına faydalı diye duymuştum
Larraa karkacilknur Severim tüketirimde biraz daha sık tüketiyim o zaman bu ara. Çok teşekkür ederim. Doktor bana günlük hayatına devam et dedi ama benim günlük hayatım koşuşturmacalı olduğu için 2 gün kendime izin verdim ☺️ Çok teşekkürler tavsiyeler için 🌸
tatlibebegim_ Ozeeer 1 hafta ilişki olcak belki aşılama sırasında tutmayacak aşılamadan sonraki ilişkide tutacak benim 2.aşılamada tuttu tavsiyem ilişkiye girin 1 hafta gün aşırı
Larraa Ozeeer Merhaba, ben de bugün oldum. Ama aksine doktor bize bugün ve yarın ilişki olsun dedi. Gelen spermler önden gidenleri iter faydalı olur dedi. İlaç vermedi. Ben yurtdışındayım bu arada. Geçen sene Türkiye’de oldum orada da doktor bana ilişki kısıtlaması yok nasıl rahat edecekseniz öyle yapın demişti ve ilaç vermişti.
Ozeeer tatlibebegim_ valla bende anlamadım doktor niye öyle dedi herkese ilişki tavsiye ediyor bnmki de olmasın dedi 🤷
Larraa Gamzeelii Çok teşekkür ederim çok güzel anlatmışsınız. Pozitif olmak çok önemli gerçekten. Bende sadece pozitif düşünmeye çalışıyorum. Diğer söylediklerinize de dikkat edeceğim 🌸🌸