gokcesgoktas Afedersiniz kızlar böyle bir başlık açtım ama 4 gündür ishalim yani günde tuvalete 2-3 kez çıkıyorum ama yine de korkmuyor değilim patates yedim düzelir gibi oldu yine başladı var mı bu hafta ben gibi olan çözümünü bulan??😔
Nurse2018 gokcesgoktas ben çok daha kötüydüm kusma ishal geve gündüz tuvaletten çıkamıyordum çok sıvı kaybettim acile git serum taktır başka türlü olmuyor
Sevdayaz gokcesgoktas 22 haftalık hamileyim 3 4 gündür ishal var. Acile gittim serum taktılar kanda enfeksiyon çıktı geita ya kadar tahlil istediler onda da enfeksyon çıktı. Enfeksyon bölümüne gönderdiler hamilelikte ishalde olabilir değer yükselmesi dediler. Siz de en azından bir acile görünün derim gebelikte normal ishalden daha çok etkileniyor vücut. Bana bugün antibiyotik başladılar ve bol su iç dediler.
Mylove47 gokcesgoktas bence kendi kadın doğum doktoruna git o zaten tahlil verdirir ondan sonra sonuca göre ilaç verir ya da kontrol yapar