Bskaysy Alifidan benim 9. Haftada öyleydi progestan fitil kullandım sabah akşam 11. Haftada tamamen düzelmişti
hayalim35 Alifidan oğlumda 21 haftalıkken bana da söylendi ve 27 hafta da yukarı çıkmıştı normal doğum yaptım
Melekecre Alifidan benim de sorun vardı,en son gittiğim doktor yukarıya çıkmış dedi..28. Haftaga kadar normal bir durummuş
Lelalela Alifidan hiç korkma düzeliyor bana da öyle demişti ama düzeldi hatta normal doğum bile yapabilirdim ama sezaryen tercih etmiştim
Gam Alifidan 17. haftada aşağıda demişti 2-3 haftaya düzeldi bebek büyüdükçe yukarı çıkar demişti doktorum öyle de oldu
Alifidan Lelalela ya hadi inşallah bi haftadr çok sıkıntılı günler geçirdim bu yüzden sürekli aklımdaydı
cokkasmabeabi Alifidan 27 28 gibi duzelmisti benim de. Tamamen kapatmıyorsa düzeliyor merak etmeyin ama yine de dikkat edin.
Asdfgh_jkl Alifidan 19. Haftada rahim ağzını kapatıyor demişti 24 te normal kontrole başka doktora gitmiştim özellikle sordum aşağıda dediler şuan nasıl diye karnın ön kısmında yukarıda gördü doktor
Rzllyldz Bana 20. Haftada aşağıda dediler detaylıda , 24. Haftada da aşağıda dedi yapışıklık da varmış sanırım şimdi 29. Haftada tekrar gideceğim bakalım düzelir mi ama hiç umudum yok 😢😢