Hanımlar 1 haftadır aşırı kaşınıyorum uyuz gibi özellikle geceleri ger yerim yara içinde🤦🏼♀️ Bugün kontrole gittiğimde doktoruma gösterdim tahlil yaptırdım hamilelik kolestazı olabilirmiş inşallah değildir.buda çok iyi bir belirti değilmiş eğer böyle bir durum varsa doğuma alınabilirmişim😕 Sizdede böyle kaşıntılar oldu mu🤦🏼♀️