Kadercicek Merhabalar 26+3 deyiz genital varislerim oldu doğumdan sonra geçer mi ya da başına gelen var mı ?
Sltnbyzt Kadercicek benim hem bacaklarımda hemde genital bölgemde var bende ilk defa yaşadım umarım geçer kan sulandırıcı iğne kullanıyorum şuan doğuma kadar
aysuhamza Kadercicek benim ilk gebeliğimden cok fena şişmişti genital varislerim ama doğumda anında kayboldular şimdi ikinci gebeliğin tekrar şiştiler
Ayshe19 Kadercicek nasıl birşey bilmediğimden soruyorum gözle görülür mü oluyor yoksa dokununca mı hissediliyor
Kadercicek Sltnbyzt bende ilk defa yaşıyorum ilk hamileliğim zaten Bnde oksapar kullanıyorum kan sulandırıcı iğne inşallah doğumdan sonra geçer
Kadercicek aysuhamza ay benimde yeşil duruyor kan sulandırıcı iğne kullanıyorum çok korkuyorum kalıcı olur diye ilk hamileliğim
Derya5454 Kadercicek kan sulandirici iğneyi kadın doğum doktorunuzmu verdi yoksa kalp damar cerrahisi mi
Kubra0505 Kadercicek benim ilk gebeliğimde yoktu ikinci gebeliğimde dudak içlerinde bezelye tanesi kadar bir çok varisim vardı. 9 gün oldu doğum yapalı sönüyolar çoğu doğumda sönmeye başladı geriye kalanda düzeliyo
Kadercicek Kubra0505 ay inşallah geçer ya bazıları tamamen geçti diyor netten bakıyorum geçmez diyor bilemiyorum
sevcanbyhtn Kadercicek bendede cikti 3. Gebeligim doktorum ayakta kalma dedi daha cok siserse normal doguma engel dedi ben zaten planli sezeryan olucamda ne kadar az siserse o kadar cabuk gecer heralde