Vera Kızlar bebiş için hastane çıkışı yaptırmak istiyorum arkasında isim yazan nakışlı olanlardan en düşük fiyat 180 tl 😳350 diyen bile oldu var mı uyguna yaptıran neden böyle fiyatlar hep ya 😢
reinamm Vera nakışlıya ne lüzum var ki, 1 ay giyecek. Yani hiç heves etme bence çok gereksiz. Onn yerine 5 li alırsın 4-5 tane
deletedmom734 Vera 350 mi??? Altın işlememi yapıyorlarmış!! Çok uçuk ben 100 civarında birşeye yaptırdım isimli çıkışı
FulyaGrkn Vera brideandbabystore var instagramda tulum eldiven şapka takımı yapıyorlar sırtı istediğiniz şekilde işlemeli olabiliyor fiyatı da gayet uygun oraya bir bakın isterseniz.
Vera reinamm tek tulum sordum ona da 90 dedi 1 tulum için o da pahalı geldi bana aynen canım bu gidişle almam 🙄
Vera deletedmom734 bende şok oldum fiyat söyleyince 100 150 civarı bisey bekliyordum. Acaba hangi sayfadan yaptırdınız
Gamsindef İnstagramda sweetlovedesing diye bir site var oraya bi bak canım hem şık hem uygun ben ordan sipariş ettim 😊
Ruyam34 Vera Merhaba hastane çıkışı takım olarak Eminönü’nde şarkhan da var ama battaniyesine isim yazıyorlar 140 tl 10 lu
Tuos2306 Vera instagramda bi sayfadan yaptırdım ben daha gelmedi ama uygundu fiyatı canım. Tugbakugu_forbaby diye bi sayfa. Fiyatları uygun yani bütçene göre istediğini alabilirsin bi bak istersen
AygyulSina Vera ben hastane cikisi yaptirmadim ama havluya ismini isleticem. Hastane cikisi icin biraz gereksiz geliyor ama tabi yinede sen bilirsin