Nazlican1994 demet_4268 denemediğim bebek bezi kalmadı bebeğime hepsi pişik yaptı bi tek minies iyi geldi 2 senedir onu kullanıyorum çok memnunum, şampuan sebamed kullanıyorum ondan da memnunum 😇
Kukulikukuli12 demet_4268 yeni dogunca bez prima şampuan Johnsons baby ile başlamıştım ilk kızımda. Şimdi 2.kızıma da öyle düşünüyorum
gokcetugumm İlk kizimda sleepy kullandim mustela şampuan almıştım şimdi hamileyim yine aynılarını aldım ama stok yapmadım bezi için pişik falan olursa değiştiririm diye
bulmusnesrin20 Bez sleepy aldım ama stok yapmadım tabiki pişik yaparsa değiştiririm diye şampuan siveno köpük şampuan aldım