Ozgetk Kizlar ben 6 haftalık hamileyim bazen sabahları sanki gunlerdir yemek yememişim gibi uyaniyorum mide agrisiyla bu normal mi özellikle bugün çok oldu yaşayan var mi
Deletedmom_85 Ozgetk benimde ilk haftalarda midem kazınır gibi oluyordu sanki açlıktan yiyince geçiyordu. Zamanla geçiyor merak etmeyin
Ozgetk 27r1907 kanamaniz hiç oldu mu insallah olmaz da benim iki gün önce oldu endiselendim de doktor da birsey söylemedi
27r1907 Ozgetk progestan fitil kullanıyorum tüp bebek kanamam yok sükür progestan veriyorlar genelde kanama olunca