Kizlar merhabalar. 13 haftalığım doktorum perinatoloji bölümüne gitmemi belirtti. Randevu alicam da Bakırköy sadi konutta bölüm bulunuyor yanliz ilk önce kadın doğum dan kayıt açılması gerekiyormuş.
Sorum şu illa gidicegim araştırma hastanesin de mi kadın doğumdan kayıt acilmasi gerekiyor yoksa farklı devletten açılıp ordan perinatoloji ye randevu alabiliyor muyum.