Papatyam17 amin çok teşekkür ederim 🫶🏻32 haftalıkken benim doktorum vermedi gün. Biraz erken doğum tarihini konuşmak için çünkü ne olacağı hiç belli olmuyor inşallah sizin bebiş bekler ancak bazı bebekler miadını bile beklemeden gelmeye çalışıyor. Bazı doktorlarda bundan dolayı tarihi netleştirmiyor. Benim doktorum 36+0 olunca günğ verdi ama yinede su gelmesi sancı başlaması olursa hemen gel gece gündüz farketmez dedi. 37+4 ama beyfendi erken gelmek istersede erken 🩵