Merhaba kızlar ilk gebeliğim 38+6 haftalığım bugün sabah uyandığımdan beri belime ve kasığıma sancı giriyor ve şuan 5 ile 7 dk bir geliyor.Hareket ettiğim zaman geçiyor.Şimdi bir ılık duş aldım o da iyi geldi ama hala sancı gelip gidiyor🥲Hastaneye gidecek kadar çok kötü gelmiyor.Sizce doğum mu başlıyor yoksa yalancı sancı mı?