minikos Kyaaelif ben 2020 yılında Fatma hanımda doğum yaptım hastaneden ve kendisinden çok çok memnun kaldım ilgileri alakaları doğum ortamk bekleme odaları vs çok güzeldi
Seval2468 Kyaaelif 2 dogumumuda Atilla hocada yaptım çok memnun kaldım. Ben normal doğum yaptım ilk oğlumu 2 buçuk yıl önce 2. Oğlumu 17 gün önce
busrankan Hastane için güzel diyorlar benim doktorum Hatice Hanım oraya geçti o da çok iyi bi doktor güleryüzlü ama fiyatlar biraz pahalı
Kyaaelif busrankan evet muayenesi doğumu biraz pahalı ama genel olarak aşağı yukarı da böyle fiyatlar maalesef ki
busrankan Kyaaelif evet haklısınız , Asya hastanesi Oğuz beyi tercih edicem çok iyi bi doktor gönül isterdi hatice hanımda devam edebilmeyi
busrankan Kyaaelif en son öğrendiğim muayene 350 , normal 11 sezeryan 13 tü eylülde zam geleceğini söylediler
Ddmkmrc 2020 Atilla bey ile doğum yaptım gayet ilgili bir doktor yine hamileyim bu sefer devlete gidiyorum çünkü çok pahalı muayene ayrı tahlil ayrı sezaryen çok yüksek geldi bize olmadi tavsiye ederim durumu olanlara güzel hastane ilgili doktor