Kızlar merhaba 28.haftaya giricm hamilelikte böbrek sorunum var küçüklükten beri böbreğim biri büyüme yapmıyordu yüzde 15 çalışıyordu,şuan da da bebek baskıyla şişme yapıyor kontrole gidip geliyorm her ay şuanlik tel atılma gibi durum falan yok çok şükür,şunu merak ediyorm doğumum sezeryan olur mu acaba böbrek rahatszlgm yüzüne,sizler de de bu durumu yaşayan varmı varsa sezeryan mi normal mi oldu cok merak ediyorm