Yasmnnn 6 . Haftalarda benimde aynısı oldu birden bire kan boşaltı parçalar gelmeye başladi dr aradım hata oyle büyük bir parça geldi ki 2 ciye aradım düşük yaptım sanirim diye en yakın hastaneye git utrosonla bakaınlar dedi kalp atişi var mi kanama alanı nerde diye baktılar kese dılındaydı ve şükürler olsun kı kalo ayısı vardı hersey normalde iğne yapıldı bir ilaç daha verdiler boş boş donlendım tertesi gune kanamam durdu belki oyle bişeydir sizinde korkmayın kalp atışları var mı bebeğinizin yada yolunda gitmeyen bi durum