Ebrarkubra Kızlar yeni doğum yaptım goguslerimi bir türlü bosaltamiyorum Manuel pompalar ise yaramıyor elektrikli almayi düşünüyorum kaliteli kullanıp memnun kaldığınız markalar neler fikir verirseniz sevinirim…
hulyaakgn34- Lansinoh canım ilk kızım da da kullandım şimdi oğlumda da kullanıyorum 10 gün oldu doğum yapalı çok memnunum içinden biberonu da çıkıyor eğer almadıysan oda bi avantaj bilgin olsun