Canım bazı devletlerde yapıyor bana Özel on bin dedi gerçekten fazlaydı durumum için eşim yine bulurum dedi parayı istemedim bebeğimi kaybetmiştim zaten üzgündum falan sonra araştırma Hastanesi’ne gittik anestezi yapıyoruz dediler gerek kalırsa ama ebn suni sancıyla doğum yaptım çoğu şeyi çıkardığım için o an ne çıktı bilmiyorum tabi bebegm miydi görmedim annem eşim yanimdaydi izin verdiler ellerini tuttrum yalnız değildim sonra kürtaj için indirdiler anestezi vermediler çünkü çok az bişey kalmış dayan temizleyelim dediler 1 saate yakın sürdü emin olmak için baya ayrinfili yapıyoruz dediler pıhtı vs kalmasın diye yaparken ağrı kesici serum verdiler o etki edince acim azaldı biraz ama zaten bitmek üzereydi gerçekten bağırdım ve zordu doğumdan zordu yani araştır bazı devletler anestezi yapıyor baştan anlaş eğer özele paran yetmiyorsa beni yapacaklardı da ben kendim düşürünce yapmadılar malesef bilseydim uğraşmazdum ben ne bilim acemligime geldi hepimize geçmiş olsun Allah bidaha yasatmasin