tgbadlgzr 22+4 den selam herkese Bende hamileliğimin 16 17 Haftasından beri aşırı terleme oluyor durup durup terliyip soğuyorum özellikle uyurken sabaha göl gibiyim hormonlardan diye tahmin ediyorum var mı böyle yaşayan?
Daisy0000 tgbadlgzr Benim hamileyken böyle bir sorunum yoktu ,lohusayken resmen su gibi terledim, hayatımda hiç öyle terlediğimi bilmem tsortlerim suya sokulmuş gibi oluyordu. Günde 4 kez tişört değiştiriyordum
Canann1601 tgbadlgzr ben de aynı durumdayım malesef normalde de terleyen biriydim hamilelikte oturdgm yerden sırtımdan yzumden terler akıyor.
Ireeeeem tgbadlgzr ben 29um her gün çarşaf değiştirilir yani. Devamlı su gibiyim vıcık vıcık yaz mevsiminden öyle nefret ettim ki.. bitsin şu sıcaklar diye her gün dua ediyorum ya gerçekten çok yıprandım sıcaktan.
tgbadlgzr Canann1601 benim de öyle 2 dk içim geçiyor bazen uyuya kalıyorum sanki 10 kat merdiven çıkmış gibi ter gece uyurken de öyle sabaha tişörtüm ıslak 😂
znemre95 Ireeeeem ben anlamıyorum normalde kronik kansızlığım vardı ama şimdi elim ayağım çok sıcak hava aşırı sıcak değil bile ama gece bir uyabıyorum elim yüzüm hep ter özellikle çenem ve dudak üstüm çok tuhaf. Bu ggece buz aküsü aldım yanıma sıcaklayınca tutucam bakalım nasıl oluyor
Ozlem1661 Aynı durumdayım bende oturduğum yerde aynı gece sabaha su gibi kaç kez değişiyorum üstümü soğuyorum diğer 2 hamileliğimde böyle olmamıştım hiç sıcak havalardan mı hormonlar dan mı bilmiyorum fena geçiyor bu yüzden
tgbadlgzr Ozlem1661 ay sorma valla şu sıcak havalar bitsin artık diye dua ediyorum aksine en sıcak yaz ayını yaşıyoruz buda bize denk geldi 😂
Aleykck @“tgbadlgzr” Aynısını yaşıyorum klima olmadan asla uyuyamıyorum 😂 Klima olda bile terliyorum 😂
000 tgbadlgzr ben bende aynıyım 33.hafta oldum hala devam ediyor gece terliyorum su gibi oluyorum rahatsız oluyorum uyuyamıyorum vücudum ateş gibi zaten iki hareket edince ter basıyor