Sevde___89 Merhaba arkadaşlar 15 haftalık gebeyim. 11. Haftada doktor erkeğe benziyor dedi, 12+5 de cıkıntı görmedi(k) Kız olma olasılığı daha yüksek dedi. Bi diyer randevum 18. Haftama denk geliyor, Cinsiyetin Belirtilerle alakası varmı bilmiyorum ama kusma bulantı aşerme olmadı hiç. İştahsizlıkta yaşamadım eskisi gibi yani. Hamilelikten önce tatlıcıydım şimdi nadir yiyorum.Ekşi tuzlu yiyorum. 15. Haftama girer girmez kuyruk sokumum çok agrımaya başladı (belim yani ) Kız erkek inananın fark etmez ztn ilk gebeliğim, ama merak ediyorum 12 haftada cinsiyet bukadar net gözüküyor mu ki, kız olabilir dedi? şimdiden herkese teşekkür ederim 🙏 🥰
Yagmurmert Sevde___89 sizin yaşadıklarınızın aynısını bende yaşadım. Kilo 9 kilo aldım. Güzelleştin denildi. Kusma bulantı vss yaşamadım. Önce erkek denildi çıkıntı var denildi. Sonra kız dedi doktor. Olduk 35+2.☺️
Sevde___89 Yagmurmert hayırlı olsun insallah. Bizde bi öğrenseydik iyi olurdu. Almanya’da kontroller ay da bir olunca böyle bekliyoruz işte 😔 İlk bebeğin mi canım?
Yagmurmert Sevde___89 evet ilk bebeğim. İlk aylar zaten ayda 1 oöuyor kontroller hatta baya bi ayda 1 oluyor. Doğuma yaklaştıkça 2 hafta da 1 oluyor. Artk 34den sonra haftada 1 oluyor kontroller.