merhaba arkadaşlar bugün kontrolüm vardı 8haftalık bebişlerim çok şükür her ikisininde kalp atısışını dinledim sıkı takibe aldı ama doktor risklerinden bahsetti kan çalma olayı olabilir biri gelişmeyip ölebilir vb gibi riskleri söyledi sizin nasıl gidiyor korkmam lazım mı?