Güzel anneler selam😊Ben 18. Haftama kadar devlette muayene oldum şuan 21 haftalığız özelde aylık takip olmaya başladım son 2 aydır. Devlet hastanelerinde detaylı ultrason (renkli ultrason) yapılıyor mu? Veya en geç kaçıncı haftaya kadar yapılıyor bilgisi olan varsa anlatabilir mi süreci?