tucaleyne bitanem korkma . O haftalarda cok normal. Yeri cok genis daha. Belki vuruyo bebis sen hissetmiyosun. Çalısıyırum diyosun ayaktayken sen hareket ediyo olabilir hissetmiyo olabilirsin. Anne hareket halindeyken amniyon sıvısı beşik görevi görürmüs bebege. Sen hareket ettikce bebiş uyurmus.
Doktorlar 28. Haftadan sonra hareket takibi istiyolar. Ben 33+4 üm bazen saatlerce hissetmiyorum. Kafayı yick gibi oluyorm. Az ısık alan bi yere git . Soguk süt çikolata ye . Sırt üstü yat bekle. Sonra sola yat bekle. Sırtını da dönmüş olabilir belki. Bende kaç sefer aglayarak gittim sağlık ocaklarına. Ohooo bi bilsen. Sen soguk süt o yoksa soda iç. Üzerine cikolata ye. Sırt üstü uzan bekle. Stres yapınca da inat ediyo sıpalar. İnsallah hareket eder canım.