vanilyali99 bebiş uyanıkmış kalp atışımı güzel sizinde belirli aralıklarla sancınız çıkmış.En düşükten bir anda en yükseğe şeklinde.Hayırli olsun görünüşe göre doğumunuz yakın biz nst nin bir bölümüne bakarak tabiki zamanını söyleyemeyiz geneline bakmak lazım onuda en doğru şekilde doktorunuz söyler artık ama bence öyle 40lı haftaları beklemessiniz gibi