DevraNR1119 Hanımlar gece çok sancım vardı uyuyamadım şimdi de biraz biraz sancı girip çıkıyor doktorum haftaya gel dedi gece yine sancı olursa acile gitmeli miyim sizce heran doğum olabilir mi ne yapacağımı bilmiyorum
Basak3503 Git tabi haftan ileri hafta doktor randevusunu bekleme nts sokar bakarlar ne zaman iyi hissetmezsen git direk alıyorlar zaten