nzlbrn Aslihan-05 ebeyim henüz doğum olacak kadar sancı gözükmüyor bu haftada o şekilde olmasını isteriz zaten düz çizmesi sıkıntı şimdilik bu normal 👍
nzlbrn Aslihan-05 tabiki son haftadasınız artık her an sancılarınız sıklaşabilir özellikle 3 5 dk da bir sancılarınız sıklaşırsa hayırlısıyla doğurursunuz inşallah 🥰
nzlbrn Deletedmom_116 sancıyı ölçen prop kayıyor olabilir sancı olmadan doğum olmuyor maalesef sancı da nst de çıkar 🙃
Deletedmom_116 nzlbrn hayır kaç defa takıldı iki farklı hastanede hemde en fazla 50 gördü doguracagimda bı iki saate kala bı akc kere 20 oldu ve hickimse doguracagimda inanmadı ama benim beş dk da bir çok düzenli sancım vardı bı kaç kere elli oldu Sadece 😁🤣🤣