İlk cocugumda ne emzik ne biberon almamıştım, biberonu bebegimin aç kaldığını öğrenince mecbur mamaya başlayarak aldım.ama emzige hiç alışmadi ben de 6aylikken çalışmaya başladığım için emzigin önemini anladım çünkü bebegim 32 aya kadar emerek uyudu bakıcı çok zorlandı bebegim bensiz uyuyamadigi için de ben psikolojik olarak çok zorlandım. Şimdi hamileyim diğer bebeğimin emzikleri hazir😀
Ama belki vijdanen veremeyebilirim ben varken niye plastik emsin diye dusundugumden emzigi vermekte de zorlanırim kesin🤔