Aybarssmom_ Ben bu işlerden pek anlamam ama granitin geç ısındığını biliyorum. Annemler bu yüzden eski tipleri kullanıyor hep içi tam pişsin diye. Bir de kek yaparken alt üst pişirme diye ayar yapmalıymışız, ben yeni öğrendim belki siz de bilemiyorsunuzdur. Alt üst pişirme olunca eşit pişiyormuş.