ipeklinaismom Kizlae 7 haftalık hamileyim daha şimdiden doğum korkusu sardı normal doğumdan korkuyorum açılma az olunca kesik atıldığı için , epidural de ürkütüyor genel anestezi olcam bu gidişle sanırım çok Korkuyorum 🥲
islimkry ipeklinaismom üç gün önce doğum yaptım. Dikişlerim de çok fazla ams gerçekten hiç kendini korkutmaya gerek yok. Bi bakıyorsun bebiş doğdu
bkre_crk_ ipeklinaismom bosu bosuna smididen korku yapma kndine her dogum baskadir ve emin ol bebegini kucagina verdikleri an unutuyosun bol bol dua et dogumun kolay gecmesi icin dualar var onlaru oku doguma yakin korkulcak bisey yok emin ol rabbim oyle bi yardim ve guc veriyo ki anliyamiyosun bile
mervemurat16 ipeklinaismom bende ilk hamile kaldığımdan beri korkuyorum.17 haftalık olduk şuan sadece sağlıkla gelmesine odaklandım zamanla geçer korkunuz