Esra-17 Kızlar 33+4 haftalık gebeyim ayaklarım ellerim yüzüm çok şiş napmam gerek sizlerde yaşıyor musunuz ve inanılmaz terliyorum bunalıyorum
ahsengl Esra-17 Çok tuzlu yeme normal ye vücudun ve bebeğin ihtiyacı var tuza bende de çok erken başladı ayak şişlikleri yastık koy ayaklarının altına yürüyüş yap oturunca daha çok şişiyor ayaklar terlemeye de çare yok maalesef 😄
yagmur_3566 Aynı şeyler bende de var kendimi fil gibi hissediyorum 😀 bol bol yürüyüş yap canım öyle iniyor şişler
Merve3801 Maalesef benimde ellerim ve ayaklarım şiş özellikle uykudan uyandığımda çok şiş oluyor sonrasında yürüyüş felan iniyor birazcık tuzu azaltmak suyu çoğaltmak işe yarıyor